فرار عروس عصبانی روی نردبان! + فیلم

اقدام عجیب عروس در فرار به روی نردبان به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرا رسیدن فصل جشن‌های عروسی در هند گهگاهی تصاویری از اتفاقات عجیب مرتبط با این مراسم خبرساز می‌شود. در حالی که همین چند وقت پیش که انتشار تصاویری از سوار شدن عروس هندوستانی روی کاپوت ماشین عروس خبرساز شده بود به تازگی انتشار ویدئویی که فرار عروس دیگر هندوستانی به بالای نردبان چوبی را نشان می‌دهد خبرساز شده است.

در این ویدئو این عروس که علت عصبانیت او مشخص نیست با برداشتن نردبان از آن بالا می‌رود. داماد نگون بخت که در کنار عروس ایستاده سعی می‌کند وی را از این کار منصرف کند، اما موفق به این کار نمی‌شود. لحظاتی بعد عروس با بالارفتن از نردبان خود را به پشت بام رسانده و سپس نردبان را پرتاب می‌کند. در انتهای ویدئو داماد و خانواده عروس و داماد در حالی که به وی التماس می‌کنند از تصمیم خود منصرف شده و به پایین بازگردد مشاهده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۰ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «عروس گربه را دم حجله کشت.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
کم کم تو هندوستانم خانمها دارن یه کارهائی میکنند !! منظورم اینه تا چندین سال پیش والبته هنوزه هست ! دختر و یا زن همچین جایگاه خوبی نداشت که بخواد از این رفتارها هم بکنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
لطفا واکسن رو اجباری نکنید. هنوز تحقیقات واکسن کامل نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تو باید حتما واکسن بزنی تا متوجه بشی این پیام جاش اینجا نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۹:۳۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اولا این پیامتون جاش اینجا بود واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! دوما دو سوم مردم جهان واکسن زدن و خون اونها رنگین تر از شماست؟؟؟؟؟؟؟ ! اگه قرار برای دو سوم مردم جهاناتفاقی بیفته من و شما هم روش !! البته تا الان دوسوم ، تا چند وقت دیگه میشه واکسن آسیون کامل !!
واقعا امان از تبلیغات چه چه میکنه !!
تا وقتی واکسن نبود و کم بود دائم تو شبکههای اونور آبی میگفتنایران نمیخواد واکسن بخره و میخواد مردم را به کشتن بده و...
حالا که واکسن داره پشت سر هم وارد میشه و حتی تو خیابون داری رد میشی و وقت هم نمیخواد بگذاری وامیستی دو دقیقه واکنت رو بزنن ، همون شبکه ها دارن میگن " نه به واکسن و یا نزنید و.....")
وبعضیها هم که میگن واکسن تو کشور ما خوب نیست و آب مقطه و یا عوارض داره و... ! اما مثلا همین سینو فارم ، خب همین رو دارن خیلی از کشورها میخرن و میزنند به شهروندان ! چطوریه تو کشور ما وارد میشه میشه پر عوارض و آب مقطر و... ولی تو کشورهای دیگه میشه واکسن ایمنی بخش؟؟؟!
یه کم لااقل فکر کنید والا ضرر نمیکنید !
هیچ وقت غرب به نفع ما نه حرف زده نه میزنه ..
پس بس کنید گوش دادن به این تبلیغات رو ....
واقعا اگه واکسن وارد نمیشد و عین اون اوایل بود همین شبکه ها چی میگفتن؟؟! میگفتن عوارض دارهههههه و نزنید؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
در جواب جناب احمدی همین که چقدر بی منطق و بی اطلاع نظر دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
فیلم کمدیه انگار