نخستین دوره رقابت‌های خانه‌های ورزش روستایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر باشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، افخمی مسئول روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی این استان گفت: اولین دوره مسابقات استانی خانه‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان باشت برگزار شد.

افخمی افزود: در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد بیش از ۵۰ ورزشکار آقا و خانم  در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال از همه شهرستان‌های استان، در رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، دارت، طناب زنی و فوتبال دستی در دو بخش آقایان و بانوان با هم رقابت کردند.

او بیان کرد: در بخش آقایان؛ سلمان موسوی از شهرستان بویراحمد در رشته تنیس روی میز، محمدرضا تربالی و مهدی برتینا از شهرستان مارگون در رشته فوتبال دستی، سیدرضا حسینی نسب از شهرستان بویراحمد در رشته طناب‌زنی، کمال مسلمی دوست ازبخش زیلایی شهرستان مارگون در رشته شطرنج و کورش عبدالخانی از باشت در رشته دارت مقام اول رابه دست آوردند.

در بخش بانوان خانم‌ها زهرا موسوی از شهرستان بویراحمد در رشته تنیس روی میز، آرزو اندیک از شهرستان کهگیلویه در رشته دارت، سیده انیس عباسیان و سیده مهدیه زکی پور از شهرستان بویراحمد در رشته فوتبال دستی، سارا بهشتی از شهرستان مارگون در رشته طناب زنی و الهه شیرمحمدی از شهرستان بویراحمد در رشته شطرنج مقام اول را به دست آورند.

او افزود: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.