فرمانده انتظامی کنگاور از غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله در رودخانه گامسیاب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عنایت فلاحی فرمانده انتظامی کنگاور گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در رودخانه گاماسیاب کنگاور، تیمی از ماموران راهی محل شدند.

او گفت : پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد نوجوان ۱۷ ساله‌ای همراه با دوستان خود برای شنا به رودخانه مراجعه کرده است.

 فلاحی افزود: نوجوان کنگاوری پس از ورود به قسمت عمیق آب رودخانه به علت عدم آشنایی با فنون شنا، غرق شده و جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس کنگاور از شناسایی و بیرون کشیده شدن جسد فرد غرق شده و انتقال ان به پزشکی قانونی خبر داد.

کشف بیش از ۱۲ تن ذرت قاچاق در کنگاور

او گفت: ماموران انتظامی کنگاور با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به کشف ۱۲ تن ۴۵۰ کیلوگرم ذرت قاچاق در این شهرستان شدند.

 فلاحی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک وجهت بازرسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: ماموران پس از بازرسی‌های به عمل آمده موفق به کشف ۱۲ تن و ۴۵۰ کیلو گرم ذرت قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال شدند.

او از دستگیری راننده کامیون و معرفی او به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری دزدان احشام روستا‌های دالاهو

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از دستگیری دزدان احشام روستا‌های دالاهو در محدوده این شهرستان خبر داد.

فضل‌اله پرنو افزود: صبح امروز با همکاری مردم سارقین احشام در شهرستان ثلاث باباجانی دستگیر شدند.

او افزود: سارقین ساعت ۴ شب با استفاده از خودروی سواری پژو پارس اقدام به دزدیدن تعدادی از احشام مردم در روستا‌های دالاهو کرده بودند که با گزارش و همکاری به موقع مردم و اعزام نیرو‌های پلیس این سارقین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی ادامه داد: بعد از دستگیری سارقین مشخص شد که خودروی آنان نیز سرقتی بوده است.

پرنو با تشکر از همکاری خوب مردم شهرستان در همکاری با نیروی انتظامی و پلیس، گفت: اقدامات نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش جامعه و خانواده‌ها هست و این امر مهم جز با همکاری مردم محقق نخواهد شد.

تمدید ۳ ماهه وکالت نامه‌های تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو‌ها

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از تمدید ۳ ماهه وکالت نامه‌های تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو‌ها خبر داد.

فضل الله شیری گفت: با پیگیری‌های پلیس راهور ناجا و به منظور تسهیل خدمات نقل و انتقال و ارتقای رضایت مندی آحاد جامعه و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا مقرر شد اعتبار کلیه وکالت نامه‌های نقل و انتقال در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو‌ها برای مدت ۳ ماه تمدید شود.

او افزود: بدین ترتیب وکالت نامه آن دسته از افرادی که مدت وکالت آنان برای نقل و انتقال خودروهایشان در مراکز تعویض پلاک به واسطه تعطیلی و یا محدودیت‌های خدمات ۵۰ درصدی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی در وضعیت قرمز کرونایی در امسال منقضی شده است، تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ اعتبار خواهد داشت .

کشف ۲۳۲ راس گوسفند در کرمانشاه

جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۲۳۲ راس گوسفند و ۱۱۵ قطعه کبک قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نقاط مرزی استان خبر داد.

امیرهوشنگ نظری افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر نیرو‌های مرزبانی استان بویژه در پاوه پس از اطلاع از فعالیت قاچاقچیان احشام رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: در همین راستا نیرو‌های مرزبانی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی تعدادی قاچاقچی شده و پیش از هرگونه اقدامی از خروج دام‌ها به خارج کشور جلوگیری کردند.

 نظری افزود: در این عملیات‌ها ۲۳۲ راس گوسفند به ارزش هشت میلیارد ریال در نقاط مرزی استان که بیشترین آن‌ها مربوط به پاوه بوده است، کشف شد.

کشف ۱۱۵قطعه کبک قاچاق

جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۱۱۵قطعه کبک قاچاق توسط مرزداران هنگ مرزی شهرستان پاوه خبر داد.

او گفت: مرزبانان پاوه توانستند با انجام کار‌های اطلاعاتی ضمن متوقف کردن یک دستگاه وانت نیسان بازرسی‌های لازم را نیز به عمل آورند.

 نظری با اشاره به کشف ۱۱۵ قطعه کبک قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال افزود: پس از هماهنگی با نماینده تعزیرات حکومتی و مأمورین حفاظت محیط زیست پاوه، کبک‌های کشف شده در محل حفاظت شده "رشکاو" این شهرستان رها شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.