سرپرست تیم فوتبال شهر خودرو مشهد درباره شرایط این تیم و تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مهدی سیدصالحی، سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در این مقطع که تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی مشغول رقابت است، امیدوارم تمام تیم‌ها شرایط ایده آل داشته باشند و بازیکنان آماده شوند تا به تیم ملی کمک کنند.  

سید صالحی در ادامه گفت: شالکه اصلی تیم ما را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دهند. شرایط بازیکنان لژیونر ما در کشور‌های آسیایی و اروپایی مطلوب است. همیشه بازی‌های ابتدایی سخت‌تر است و خدا را شکر ما توانستم ۲ بازی ابتدایی را با پیروزی به پایان برسانیم. بازی با امارات خیلی مهم است و ۳ امتیاز این دیدار در سرنوشت تیم ملی می‌تواند تاثیرگذار باشد. اسکوچیچ و دستیارانش مطمئنا آنالیز‌های خوبی داشتند و نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کردند. شاید بازی با امارات نسبت به کره جنوبی آسان‌تر باشد. کره جنوبی فوتبال سرعتی ارائه می‌کند و ما تقابل با این تیم گاهی اوقات دچار شکل شدیم. امیدوارم با کمک بازیکنان باتجربه بتوانیم به راحتی به جام جهانی صعود کنیم.  

او درباره شرایط نقل و انتقالاتی تیم‌ها در تابستان گفت: به خاطر مشکلات اقتصادی تیم‌ها برای جذب بازیکنان مدنظر خود دچار مشکل شدند. با این حال تیم‌های مدعی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد به دلیل وضعیت مالی که دارند، از شرایط ایده آلی برخوردارند و بازیکنان مدنظر کادرفنی این تیم‌ها جذب شدند. امیدوارم تیم‌هایی که با تفکر مربیان خود بازیکن گرفتند، با کسب نتایج خوب بتوانند دل هواداران خود را شاد کنند.


بیشتر بخوانید


سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو درباره شرایط تیمش گفت: در شهرخودرو جو خوبی وجود دارد. رضا مهاجری سرمربی خوبی است و هادی عقیلی هم به عنوان مربی به تیم اضافه شده است. امیدوارم بتوانیم دل مردم مشهد را شاد کنیم.  

سید صالحی درباره اختلاف میان هیئت فوتبال استان خراسان و باشگاه شهرخودرو اظهار داشت: در جریان این مسائل نیستم، زیرا به تازگی به تیم اضافه شدم، اما مالک شهرخودرو از ابتدا حمیداوی بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار