تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر از فردا تمرینات خود را شروع می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضوری پر قدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر از فردا صبح تمرینات خود را با حضور بازیکنان ملی پوش زیر نظر محمد کشاورز سرمربی تیم برگزار می‌کند. گیتی پسندی‌ها پیش از این به دلیل اینکه بازیکنان ملی پوش آن‌ها در مسابقات جام جهانی بودند نتوانستند تمرینات خود را به خوبی انجام دهند.

حال با حذف تیم ملی فوتسال از مسابقات جام جهانی بازیکنان ملی پوش گیتی پسند بعد از چند روز استراحت به اصفهان رفته و قرار است از فردا در تمرینات این تیم حاضر شده خودشان را برای ادامه بازی‌های لیگ آماده کنند.

مسابقات لیگ برتر فوتسال به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی تا هفته سوم برگزار و قرار شد ادامه این رقابت‌ها بعد از پایان بازی‌های قهرمانی جهان شروع شود. حال با پایان یافتن مسابقات تیم ملی از مسابقات جام جهانی ادامه رقابت‌های لیگ برتر طی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر روز یکشنبه ۱۸ مهر ماه باید به مصاف فولاد زرند ایرانیان برود. گیتی پسندی‌ها تا قبل از این هفته با ۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار