رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس ها گفت: با توجه به تسریع روند واکسیناسیون کرونا، فعالیت رستوران ها حضوری شده است.

اصغر میرابراهیمی، رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس ها، در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر که روند انجام واکسیناسیون در کشور تسریع شده است و واکسیناسیون اصناف هم در مرحله پایانی قرار دارد، دلیلی دیده نمی شود که رستوران ها تنها به صورت بیرون بر فعالیت کنند و دیگر فعالیت آنها به صورت حضوری شده است.

فعالیت رستوران ها دیگر فقط بیرون بر نیست

او ادامه داد: از طرفی هم زمانی که وضعیت شهر نارنجی می شود، طبق ابلاغیه ای که صورت گرفته است، رستوران دارها می توانند با حضور مشتری فعالیت خود را آغاز کنند. در حال حاضر پرسنل رستوران ها واکسیناسیون خود را چه به صورت دو دز و چه به صورت تزریق دوز اول انجام داده اند.
 
میرابراهیمی گفت: در چند روز اخیر با گشت های سیار بهداشت در مراکز تجاری و رستوران های پر تردد مستقر شده ایم و قریب به یک هزار نفر از اعضای صنف را واکسینه کرده ایم.
 
رئیس اتحادیه رستوران ها و سلف سرویس درباره طرح قرنطینه هوشمند گفت: بسیار از این طرح استقبال می کنیم. یکی از مزایای این سامانه این است که وقتی فرد صاحب کسب و کار وارد سامانه می شود و کد ملی خود و همچنین کد ملی پرسنل خود را ثبت می کند در صورت اوج گیری مجدد پیک کرونا و اعمال محدودیت، با استعلامی که از این سامانه انجام می گیرد، در نهایت مشخص می شود که این واحد واکسینه شده و این صنف می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.
 
این مقام مسئول در پایان گفت: این طرح هم اکنون در استان قزوین در حال اجراست و تاکنون دستور العملی استان تهران و باقی استان ها اعلام نشده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
غذا خوردن تو رستوران = خطر مرگ
آخرین اخبار