در نیمه نخست امسال، ۵۴ هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری به ۱۲۰ متقاضی واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که شهرک صنعتی شماره دو شهرکرد به بهره‌برداری رسیده بود، واگذاری زمین و سرمایه‌گذاری در آن‌ها از میزان بیشتری برخوردار می‌شد به همین دلیل عملکرد نیمه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه پارسال از افزایش محسوسی برخوردار نشده است.

او افزود: هدفگذاری امسال استان برای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی ۱۰۰ هکتار است که با بهره‌برداری از شهرک صنعتی شماره دو شهرکرد تا پایان سال این مهم محقق شود.


بیشتر بخوانید


فلاح اضافه کرد: همچنین در نیمه نخست امسال ۱۸۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های آب، برق، گاز، روکش آسفالت و احداث معابر هزینه شده است.

او تصریح کرد: در نیمه نخست امسال، ۱۲ واحد صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگشت و در راستای این هدف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شده است و به صورت میدانی و با حضور سرمایه‌گذاران مشکلات واحد‌ها پایش و در جهت رفع آن تلاش می‌شود.

فلاح گفت: تعهد امسال برای احیای واحد‌های صنعتی راکد، ۳۸ واحد است که انتظار می‌رود این برنامه نیز تا پایان سال بطور کامل محقق شود.

او بیان کرد: تامین آب مهمترین چالش فراروی شهرک‌های صنعتی استان است و در حال حاضر آب مورد نیاز واحد‌های صنعتی با آبرسانی سیار و کف‌شکنی چاه‌ها در حال تامین است، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امید می‌رود به زودی بتوان با تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت آب و فاضلاب انجام شده بتوان از محل تصفیه پساب فاضلاب شهرکرد آب مورد نیاز را به شهرک صنعتی شماره یک و دو شهرکرد انتقال دهیم.

فلاح ادامه داد: هم‌اینک ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار