آیت الله سعیدی صداوسیما را به عنوان خط مقدم جنگ نرم فرهنگی و به مثابه دانشگاهی برای ارتقاء فرهنگ ناب اسلام در افکار عمومی و بستری برای محققان اسلامی عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با صدور پیامی ضمن تقدیر از رئیس سابق صدا و سیما گفت: صدا و سیما به عنوان خط مقدم جنگ نرم فرهنگی و به مثابه دانشگاهی برای ارتقا فرهنگ ناب اسلام در افکار عمومی و بستری برای محققان اسلامی بوده است.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

سلام علیکم

سازمان بزرگ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان خط مقدم جنگ نرم فرهنگی و به مثابه دانشگاهی برای ارتقای فرهنگ ناب اسلام در افکار عمومی و بستری برای محققان اسلامی، جایگاهی بسیار اثرگذار است که هجمه‌های بی امان دشمنان ایران و اسلام عزیز بر آن، نشان از حساسیت این موقعیت خطیر دارد.

بی تردید انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست آن سازمان گویای تخصص و تعهد حضرتعالی است که با تجربیات ارزشمند خویش در بخش‌های گوناگون رسانه‌ای در پرتو منویات گران‌بهای امامین انقلاب و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، زمینه ساز رشد کمی و کیفی برنامه‌های رسانه ملی خواهد بود و نقش آفرینی مؤثر این دستگاه عظیم در جنگ نرم و در بستر فضای مجازی را نیز فراهم خواهد آورد.

اینجانب ضمن تبریک این انتصاب مبارک، در جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها توفیق روز افزون جنابعالی و جمیع دست اندر کاران رسانه ملی را از خداوند متعال خواستارم.

امید که همکاری‌ها و تعاملات سازنده میان سازمان صدا و سیما و اعتاب مقدس، علی الخصوص آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها که در سال‌های اخیر اوج گرفته است در دوران پیش رو بیش از پیش گردیده و برکات معنوی آن نصیب جامعه مخاطبین گردد.

در پایان از تلاش‌ها و همکاری‌های کم نظیر جناب آقای دکتر علی عسگری در تعامل با این آستان شریف قدردانی نموده و دوام توفیقات آن جناب را از خداوند متعال مسالت دارم.

تولیت آستان مقدس قم

سید محمد سعیدی
انتهای پیام/ح

برچسب ها: صداوسیما ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار