مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به توزیع سالانه ۲۳۰ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان نایین گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ مشترک گاز خانگی، عمومی و صنعتی در این شهرستان مشترک گاز طبیعی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در جلسه کارگروه بررسی مشکلات و مسائل گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان نایین با اشاره به توزیع سالانه ۲۳۰ میلیون متر مکعب گاز در این شهرستان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ مشترک گاز خانگی، عمومی و صنعتی در سطح این شهرستان مشترک گاز طبیعی هستند.

وی، افزود: بیش از ۹۸۰ کیلومتر شبکه گاز، ۱۸ هزار و ۲۳۰ علمک در سطح شهرستان نایین نصب و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر ۴۷ ایستگاه اندازه گیری گاز در سطح نایین وجود دارد و گازرسانی به ۱۵۶ روستا و ۲۳۴ مرغداری در سطح شهرستان انجام شده و مطالعات و چگونگی گازرسانی به تعداد محدودی از روستا‌های باقیمانده و صعب العبور در حال انجام است.

لازم به ذکر است، نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک وضعیت گازرسانی و خدمات به مردم این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و افزود: طی چند سال اخیر گازرسانی به شهر‌های کویری شرق استان در حد مطلوبی انجام گرفته است، لیکن انتظار داریم با توجه به زمینه‌ی توسعه صنعتی شرق استان خط انتقال مربوطه اجرا شود.

الهام آزاد، با اشاره به میزان تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع، استفاده از سامانه‌های نرم افزاری به روز و ایجاد محیط صمیمی و با نشاط در بین همکاران ابراز رضایت نمود و اظهارکرد: کمترین میزان شکایت مردمی از عملکرد اداره گاز، بیانگر بالاترین سطح رضایت مندی و خدمات رسانی شایسته است.

گفتنی است در ادامه این نشست، ضمن بازدید از کارخانجات کاشی و سرامیک بیستون و سالار، موضوع گازرسانی به این دو مجموعه صنعتی و تولیدی مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و مقرر گردید به صورت موقت یک ایستگاه گازرسانی برای کارخانه سالار راه اندازی شده و همچنین عملیات شبکه گذاری کارخانه بیستون نیز آغاز گردد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.