سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: دولت باید برای کنترل سیر صعودی قیمت کالا‌های اساسی برای اقشار ضعیف و نرخ ارز ورود کند.

غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری نشست امروز این فراکسیون خبر داد و با اشاره به بررسی سیر صعودی قیمت‌ها به ویژه کالا‌های اساسی برای اقشار ضعیف و همچنین نرخ ارز گفت: دولت باید به این مسئله ورود جدی و فوری داشته باشد. همچنین ناهماهنگی‌ها، تعلل و تاخیر‌هایی در انتخاب و معرفی استانداران جدید و ایجاد فضای سردرگمی و بلاتکلیفی در جغرافیای مدیریت کشور وجود دارد.

وی افزود: تعطیلی پروژه‌ها و کندی عملیات عمرانی در سطح کشور مشهود است. به علاوه موضوع کسری بودجه ۱۴۰۰ و ورود دولت برای تهیه و تنظیم سند نحوه تأمین آن ضروری است.

این نماینده مجلس گفت: اعضای فراکسیون مستقلین ولایی با تمجید از هوشیاری نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و رصد فعالیت‌های مخرب رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری در منطقه، بر حفظ و احترام به تمامیت ارضی و حق حاکمیت همه کشور‌های همسایه شمال غرب و حراست از مرز‌های بین المللی به رسمیت شناخته شده در منطقه، کشور‌های دوست و برادر از جمله جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکیه تأکید کردند.

وی ادامه داد: در نشست امروز فراکسیون بر حفظ حسن همجواری و تقویت و تعمیق مناسبات فی‌مابین توصیه شد. نمایندگان نسبت به نقشه شوم رژیم صهیونیستی برای بر هم زدن روابط کشور‌های دوست و مسلمان در منطقه هشدار دادند.

نوری قزلجه ابراز امیدواری کرد: امیدواریم هرگونه اختلاف احتمالی با مذاکره و گفت‌وگو حل شود و از هرگونه اقدام تحریک آمیز و تنش زا خودداری صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
نه اشتباه نکن مسعولان مفت میخورن باحقوق کلان بهترین مسکن مفتومجانی دراختیارشون چراخودشونو زحمت بدن امیدخدا یه روزی انتقام پس خاهند داد بدرگاه خدا ودرهمین دنیا
آخرین اخبار