قنواتی گفت: میزان مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان رازی اهواز به یک سوم کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ماندانا قنواتی رییس بیمارستان رازی اهواز کاهش یک سوم میزان مراجعه بیماران کرونایی به این بیمارستان خبر داد و گفت: از اواخر شهریور روند پیک بیماری در بیمارستان رازی نزولی بود و اکنون شدت نزولی آن افزایش یافته است.

او با بیان اینکه تعداد بیمار بستری ناشی از کرونا در این بیمارستان از ۲۱۲ نفر به ۱۵۸ بیمار رسیده و روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ بیمار سرپایی به درمانگاه این بیمارستان مراجعه می‌کنند، افزود: همچنین آمار تریاژ ما از ۷۰۰ بیمار به ۲۵۰ نفر کاهش یافته است.

قنواتی با اشاره به این نکته که خوشبختانه مردم در زمان مناسبی به ما مراجعه می‌کنند و این امر موجب شده تا نیاز به بستری در آی سی یو کمتر شود، اظهار داشت:  بیمارانی هم که نیاز به بستری دارند خیلی بدحال نیستند و زودتر درمان می‌شوند.

رییس بیمارستان رازی اهواز  تصریح کرد:  ۶۵ تخت آی سی یو در این بیمارستان داریم که در اختیار بیماران کرونایی هستند و تمام کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان به صورت شبانه روز در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه و امیدواریم که هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم، بیان داشت: با توجه به برگزاری آیین‌های دهه آخر ماه صفر، پیش بینی می‌شود در یک تا ۲ هفته آینده شاهد افزایش آمار گذرای بیماری باشیم لذا از همه شهروندان درخواست می‌شود در مناسبت‌های پیش رو حتما شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند تا درگیر کرونا نشوند.

هم اکنون ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۶ شهرستان زرد و ۹ شهرستان آبی کرونایی هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.