استادآقا گفت: از سال ۹۸ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان آستان قدس در اختیار بنیاد کرامت رضوی قرار داده و ۴۰۰ میلیارد تومان هم خیرین برای بنیاد آماده کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی  اظهار کرد: تقدیر و تشکر برای دست اندرکاران برگزاری این برنامه، آنچه که واقفان از گذشته تا به حال در اختیار حرم امام رضا قرار دادند، بوسیله شبکه خادم یاری مشخص شده و جمعیتی حدود ۱۱۶ هزار نفر در این شبکه مشغول خدمت هستند.

وی ادامه داد: دبیرخانه آستان برای پیگیری امور فعالیت می‌کند. در این شبکه از اقشار مختلف فعالیت می‌کنند و بنیاد کرامت رضوی به غیر از سازمان‌های مرتبط، ۳۲ هزار زوج تحت پوشش، مرکز جامع مشاوری برای خانواده‌های کم بضاعت و نظایر آن را انجام می‌دهد. مجموعه‌ای از خدمات آستان از طریق همین مجموع تامین می‌شود.

استادآقا بیان کرد: از سال ۹۸ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان آستان قدس در اختیار بنیاد قرار داده و ۴۰۰ میلیارد تومان هم خیرین آماده کرده اند. از جمله کار‌های ما زیارت ارزان و رایگان، تهیه بسته‌های خوراکی و امثال این‌ها هستند. ما کم کاری کرده‌ایم دز خصوص آشنا کردن کار‌های بنیاد کرامت رضوی و امیدوارم با برنامه‌های پیش رو این مشکل بر طرف شود.

در ادامه حبیب الله بوربور رئیس هیأت مدیره مجتمع خیرین کشور در خصوص نقش خیرین برای توسعه وقف اظهار کرد: یاد امام عزیر را گرامی می‌داریم و برای مقام معظم رهبری آرزوی طول عمر را می‌کنم.

وی ادامه داد: قرآن بیان می‌کند که از افراد صدقه بگیرد و از آن‌ها تشکر کنید. این فرمان خداست و ریا در آن نیست. موقفه برای امام معصوم و کار‌های خیر، از بهترین کارهاست و کسانی که این کار را انجام می‌دهند باید شاکر خدا باشند، چون اگر خدا نخواهد، کسی نمی‌تواند به این راه وارد شود.

وی گفت:ما از تولیت آستان قدس رضوی می‌خواهیم که ما را عضو خیرین آستان کند و ما توانستیم از طریق مجمع خیرین خواهر امام رضا کار‌های بزرگی را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار