رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: پارسال ۹ کتاب توسط هیأت علمی دانشگاه تألیف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و استقبال از نودانشجو معلمان گفت: به دنبال این هستیم که با همکاری دانشجو معلمان، یک کنگره شهدا برای شهدای دانشجو معلم برگزار کنیم.

او با اشاره به برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان افزود: در ۲۲ مهر ماه همایش ملی آموزش جغرافیا را در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی برگزار خواهیم کرد.

مهدی زاده عنوان کرد: پارسال ۳۲ مقاله دانشجویی در یک مرحله و در مرحله‌ای دیگر نیز به همین حد مقالات دانشجویی در سطح کشور ارائه شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به رشد مقالات هیأت علمی دانشگاه اظهار کرد: پارسال ۹ کتاب توسط اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تألیف شده است.

او ادامه داد: موفقیت‌های دانشگاه فرهنگیان استان در سطح کشور چشمگیر است و مدیون دانشجویان و اساتید، کارکنان و برنامه ریزان هستیم.

مهدی زاده تصریح کرد: دانشجو معلمان این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته در جشنواره های مختلف حائز ۲۵ رتبه برتر شده اند که شامل مسابقات ورزشی، فرهنگی، علمی و پژوهشی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: در اولین ساعت آموزش آنلاین که به واسطه کرونا برگزار شد، در سامانه مربوطه بیش از ۹۰۰ کلاس درس مجازی تشکیل شد و در سامانه مشکلی به وجود نیامد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.