نماینده ساری در مجلس از رئیس جمهور دولت سیزدهم درخواست کرد تا وزیر آموزش و پرورش را سریع‌تر معرفی کند. 

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بابایی کارنامی نماینده ساری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی از حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، خواست وزیر آموزش و پرورش را سریع‌تر معرفی کند.  این نماینده اظهار کرد که سرپرست برای چنین وزارتخانه‌ای کفایت نمی‌کند و رئیس جمهور را ترغیب کرد تا از استان مازندران وزیر را انتخاب کند.

بابایی کارنامی تصریح کرد: از وزیر ورزش خواهانم که به نمایندگی از مردم مازندران، سفر فوق‌العاده‌ای به این استان داشته باشد و ثابت کند مازندران از بحث‌های دیگر در حوزه ورزش متفاوت است.

وی قهرمانی حسن یزدانی و امیرحسین زارع را در مسابقات جهانی کشتی تبریک گفت و بیان کرد: ما توانستیم پشت آمریکایی‌ها را در میدان اخلاق زمین بگذاریم و امروز آن‌ها به دنبال مذاکره هستند، ، پهلوانان ایران زمین ثابت کردند مانند هشت سال دفاع مقدس در خدمت نظام مقدس و رهبری جمهوری اسلامی ایران هستند.

این نماینده در پایان از وزیر راه و شهرسازی بابت توجه به استان مازندران تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۳:۵۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
مثل اینکه هیچ خبری از سرعت نیست لازم است سه ماه مهلت قانونی معرفی وزیر طی مصوبه ای به یک ماه تغییر کند برای معرفی یک یا چند وزیر در مرحله دوم سه ماه زیاد است. وکار مردم وکشور مختل می شود همین که تا کنون شاهد هستیم
آخرین اخبار