انصاری راد گفت: اولین شایستگی یک معلم علم اوست و معلمی که علم کافی دارد با آرامش در کلاس درس حاضر می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و استقبال از نودانشجو معلمان خراسان جنوبی گفت: این دانشگاه می‌خواهد معلمی را در تراز انقلاب تربیت کند و حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجو معلمان امسال فارغ التحصیل شده اند.

او افزود: معلمی شور و شوق با خلوصی است که کار هدایت بشر را انجام می‌دهد و دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاه استراتژیک و ماموریت گرا فعالیت دارد.

انصاری راد بیان کرد: حال که مسئولیت هدایت بشر به معلمان گذاشته شده است، باید فرصت را غنیمت شمرد و نسل آینده را تربیت و هدایت کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور عنوان کرد:  دانشجو معلمان باید از مقام معظم رهبری الگوبرداری کنند و از آنجایی که معلمی کار مهمی است، نیازمند شایستگی‌هایی است که در دانشگاه فرهنگیان کسب می‌شود.

او ادامه داد: علم، اولین شایستگی است که باید دانشجو معلم به آن آراسته باشد و زمانی که یک معلم از علم کافی برخوردار باشد، با آرامش سر کلاس درس حاضر می‌شود.

انصاری راد تصریح کرد: دکتر شکوهی یکی از بهترین معلمان کشور است که از دیار خراسان جنوبی سر بر آورد و به عنوان پدر تعلیم و تربیت ایران شناخته شد و معلمان خراسان جنوبی باید به او توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار