سردار القاصی مهر گفت: موفقیت پلیس حاصل تلاش مضاعف و احساس مسئولیت در ماموریت‌های محوله است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی استان گفت: کارکنان انتظامی استان با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف در ماموریت‌های محوله و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایتمندی آنان تلاش کرده اند.

او با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط شاخصه اصلی و عامل موفقیت کارکنان در اجرای ماموریت‌ها است، افزود: پلیس استان از ابتدای سال تا کنون ماموریت‌های مهم ایام نوروز، محرم، انتخابات، و اربعین را با تلاش شبانه روز مدیریت کرده و در آینده نیز با اخلاص و ایمان در راستای تامین امنیت مردم تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اربعین امسال با سال‌های قبل متفاوت بود، ادامه داد: با توجه به ادامه شیوع ویروس منحوس کورنا و اعمال محدودیت‌های تردد زائران از طریق مرز‌های زمینی از طرف کشور عراق و همچنین توجه برخی از عاشقان اباعبدلله الحسین (ع) به اخبار منتشره و کذب مبنی بر تردد زاوار در مرز مهران، با موج ورود زائران به استان و شهر مهران روبه رو شدیم.

او تصریح کرد: کارکنان انتظامی استان بلافاصله با احساس مسئولیت بعنوان اولین سازمان پای کار آمدند و در ورودی‌های استان، مسیر‌های مواصلاتی و تمام معابر شهر مهران و پایانه مرزی "شهید سپهبد قاسم سلیمانی" استقرار یافتند و در این مدت در جهت تامین امنیت و آرامش زائران تلاش کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه در مدت توقف زائران در پایانه مرزی و شهر مهران توسط معاونت پشتیبانی و عقیدتی سیاسی استان از آن‌ها پذیرایی بعمل آمد، اضافه کرد: با رایزانی صورت گرفته با مسئولان عراقی و موافقت تردد موقتی زائران از پایانه مرزی مهران، کارکنان پلیس در گیت‌های ورود و خروج از کشور در جهت سهولت تردد و عدم اتلاف وقت زائران با اخلاص عمل تلاش کردند.

او تاکید کرد: یکی دیگر از دلایل مهم موفقیت کارکنان نیروی انتظامی در برقراری امنیت، حمایتی است که از سوی خانواده‌های آن‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.