کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نظارت بر اماکن اقامتی مشهد مقدس در دهه آخر صفر تشدید خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بخش‌علی بیاتی قله‌زو کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر و نیاز به کنترل و نظارت بیشتر بر مراکز اقامتی در مشهد، با برنامه‌ریزی کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان ویژه دهه آخر صفر ۲ تیم بازرسی ویژه از مراکز اقامتی پنج تا ۱۷مهر ماه نسبت به کنترل و بازرسی مراکز اقامتی اقدام می‌کند.

او افزود: از ابتدای این طرح تاکنون ۷۲ واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه‌مسافر توسط بازرسان این سازمان به صورت مشترک با نمایندگان اتحادیه‌های ذی‌ربط مورد بازرسی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صمت ادامه داد: پس از انجام این بازرسی‌ها برای ۱۲ واحد اقامتی متخلف به علت عدم صدور صورتحساب و نصب نرخ‌نامه، گرانفروشی، گزارش بازرسی به ارزش ریالی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال تشکیل شده و به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بیاتی قله‌زو بیان کرد: زائران و مجاوران محترم در این ایام می‌توانند شکایات اقتصادی خود را از طریق تلفن ۱۲۴ به این سازمان اعلام نمایند تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.