مشهد بیشترین تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی کشور را دارد و در پساکرونا برای میزبانی از زائران و گردشگران آمادگی کامل خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در جلسه با روسا و بازرسان جوامع حرفه‌ای اقامتی استان، گفت: تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی استان بیشترین رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دارند و تمامی دستورالعمل ها در این اماکن رعایت می‌شود.

او افزود: در ایام کرونا با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی رضایت از خدمات مراکز اقامتی استان افزایش یافته و شکایت‌ها به شدت کاهش یافته است.


بیشتربخوانید



معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: کمیسیون‌های نظارت جوامع حرفه‌ای در دوره شیوع ویروس کرونا بر اماکن اقامتی نظارت دقیقی داشته‌اند و اکنون نظارت‌ها برای پذیرش مسافر در فصل تابستان تشدید شده است.

بیدخوری با بیان این‌که رعایت بهداشت قبل از شیوع کرونا نیز در اماکن اقامتی رعایت می‌شده است، بیان کرد: تا زمانی که خطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد، همچنان تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی استان ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ویژه شرایط کرونایی هستند.

او تصریح کرد: با توجه به این‌که واکسینه شدن در حال انجام است، امیدواریم هر چه سریع‌تر فرآیند واکسیناسیون به پایان برسد و موج سفر‌ها آغاز شود که در این صورت مشهد مانند گذشته، مهمترین مقصد سفر در کشور خواهد بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تاکید کرد: مشهد بیشترین تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی کشور را دارد و در پساکرونا برای میزبانی از زائران و گردشگران آمادگی کامل خواهد داشت.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.