معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۹ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان بصورت امانی روکش آسفالت رگلاژی موضعه‌ای و لکه گیری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۹ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه روکش آسفالت شده که بیشترین عملیات آسفالتی در شهرستان کرمانشاه در محور‌های گندم بان، هلشی، بیستون و سراب نیلوفر و... انجام شده است.

او گفت : تناژ آسفالت مصرفی امانی و پیمانی بیش از ۷۰ هزار تن است.

او افزود: ۴۶ کیلومتر آسفالت رویه نهایی بصورت پیمانی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سلیمی افزود: در پارسال ۲۶ کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی پیمانی انجام شده و امسال ۳۷ کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی انجام شده که نسبت به پارسال ۴ برابر افزایش پیدا کرده است.

سلیمی معاون راهداری گفت: بمنظور رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی ۴۸ کیلومتر عملیات لکه گیری آسفالت پیمانی انجام شده است که نسبت به پارسال ۲.۵ برابر افزایش داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.