رئیس مرکز بهداشت ماهشهر از آغاز واکسیناسیون کرونا ویروس دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صالح بهمئی رئیس مرکز بهداشت ماهشهر گفت: مدافعان سلامت در قالب ۲۰ تیم بهداشتی با حضور در مدارس شهرستان، واکسیناسیون دانش آموزان را بر علیه ویروس کرونا آغاز نمودند.

او با اشاره به برنامه ریزی قبلی در زمینه اجرای واکسیناسیون در همه مدارس، بیان داشت: طی هماهنگی که با روسای ادارات آموزش و پرورش بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) انجام شد، و طبق دعوت مدیران مدارس از اولیا و دانش آموزان برای حضور در مدرسه جهت دریافت واکسن کووید ۱۹، دانش آموزان حاضر در مدارس از سوی مدافعان سلامت مستقر در محل، واکسینه شدند.

بهمئی افزود: بالغ بر ۲۶ هزار نفر دانش آموز واجد شرایط تزریق واکسن در دوره‌های متوسطه اول و دوم مدارس شهرستان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرار دارند، که تاکنون با توجه به استقبال خوب برخی از دانش آموزان و اولیای آنان، تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از این عزیزان بر علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت ماهشهر تصریح کرد: با توجه به تاثیر واکسیناسیون در کاهش شیوع ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، از اولیا و دانش آموزان می‌خواهیم قبل شروع پیک بعدی ویروس، هر چه سریعتر نسبت به واکسینه نمودن فرزندان خود بر علیه این ویروس منحوس اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
واکسن کرونا
آخرین اخبار