فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور فرمانده انتظامی میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میاندوآب با اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه فروش مواد مخدر در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان، بلافاصله اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی متهمان، پس از کسب مجوز قضایی سرانجام طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه در این زمینه ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ رستم‌پور در ادامه بر عزم قاطع پلیس بر انجام طرح‌های مختلف در مبارزه فراگیر با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی در سطح جامعه تأکید و بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.