مردم همدان در رحلت پیامبر مهربانی‌ها به سوگ نشستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری در همدان برگزار شد.

 همزمان با فرا رسیدن ۲۸ صفر و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مردم همدان با پریایی دسته‌های عزاداری به سوگ نشستند.

در مراسمی که به همین مناسبت در حوزه علمیه همدان برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از رحلت پیامبر اکرم (ص) به عنوان بزرگترین مصیبت برای بشریت یاد کرد و گفت: آن حضرت از شأن و منزلت بسیار بالایی برخوردار بودند و در قرآن کریم هم نسبت به دیگر انبیاء الهی جایگاه بالاتری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: حضرت محمد (ص) با ظرفیت بالای وجودی خود جایگاهی داشت که مظهر تجلی اراده الهی بود.

همچنین در مراسم دیگری که به همین مناسبت با حضور بانوان در حسینیه امام خمینی همدان برگزار شد، حجت الاسلام مهدوی ارفع از طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت تربیت درست و اسلامی فرزندان از طرف خانواده‌ها با الگو قرار دادن زندگی اهل بیت (ع) گفت: عالم از ابتدای خلقت تا پایان آن بر اساس سنت‌های الهی و با توجه خدا و اهل بیت (ع) اداره می‌شود و باید در همه مراحل زندگی امیدوار به فضل الهی باشیم.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.