یاسمی گفت: ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در استان ایلام برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ فرزاد یاسمی یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام ضمن قدردانی از رسانه‌ها که همیشه با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود در کنار این مجموعه بوده اند، اظهار داشت: رسانه‌ها همیشه با ارائه اخبار و اطلاعات در جهت تامین امنیت و آرامش در جامعه، تلاش کرده اند.

او از اصحاب رسانه خواست که در هفته آتی که بنام نیروی انتظامی نامگذاری شده است، با تعامل و همکاری با همکاران ما، اخبار و برنامه‌های این نیرو را در جهت داشتن جامعه‌ای امن و سرشار از آرامش به اطلاع افکار عمومی برسانند.

سرهنگ یاسمی با بیان اینکه نیروی انتظامی همچنان و با اقتدار در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را خواهد داشت، یادآور شد: که بیش از ۲۰۰ برنامه در زمینه‌های مختلف در دستور کار ناجا برای گرامیداشت این هفته (۲۳-۱۷مهرماه) قرار دارد.

او اضافه کرد :اجرای مراسم صبحگاه مشترک. دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، حضور فرماندهان و کارشناسان در مدارس و مساجد و صدا و سیما، برگزاری نشست‌های علمی، مسابقات ورزشی، رزمایش موتور سیکلت سوارن قانونمند، طرح مردم یاری و خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم و مرزی، محفل انس با قران، مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده‌های آنان، جشنواره عفاف و حجاب از مهمترین برنامه‌های هفته ناجا می‌باشد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.