سردار میرفیضی گفت: آمار کلی وقوع جرم در ۶ ماهه نخست امسال به طور متوسط ۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار سیدمحمود میرفیضی فرماندهی انتظامی استان قم ،در همایش تبیینی، توجیهی معاونین، روسا و مدیران فرماندهی انتظامی استان، به کاهش وقوع جرائم در قم اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، آمار کلی وقوع جرم به طور متوسط ۹ درصد و آمار وقوع جرائم خشن تا ۲۸ درصد کاهش داشته است.

فرماندهی انتظامی استان قم انجام اقدامات پیشگیرانه توسط نیروی انتظامی را یکی از عوامل اصلی کاهش وقوع جرم عنوان کرد و گفت: ۳۲ کلانتری و پاسگاه استان با افزایش رصدها، سرکشی‌ها و گشت‌های خود تا حد زیادی بر کاهش جرائم اثرگذار بوده‌اند.

سردار میرفیضی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از ۱۷ تا ۲۳ مهر، گفت: در هفته نیروی انتظامی امسال با شعار «پلیس مقتدر، قانون مدار و امین مردم» گوشه‌ای از اقدامات و خدمات خادمین مردم در لباس نیروی انتظامی معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا نیز در این همایش با بیان این که سرقت موتورسیکلت یکی از جرائم شایع در استان است، عنوان کرد: با احداث پارکینگ‌های مختلف سطح شهر که با همکاری سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها ایجاد شده، سرقت موتورسیکلت در قم بیش از ۱۶ درصد کاهش یافته است.

سردار قنبری همچنین از کاهش ۳۲ درصدی سرقت احشام خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان برای برهم زدن محیط جرم تلاش می‌کند و با افزایش اقتدار خود به دنبال ایجاد احساس امنیت و آرامش در بین مردم و در عین حال ایجاد محیطی ناامن برای مجرمان و خاطیان است.

در پایان این مراسم از خدمات و فعالیت‌های تعدادی از فرماندهان کلانتری و پاسگاه برتر استان و همچنین روسای برتر پلیس‌های تخصصی قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار