برنامه‌های هفته ناجا امسال از ۱۷ تا ۲۳ مهر با شعار پلیس هوشمند - امنیت پایدار در مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: به دلیل تقارن هفته ناجا با مراسم‌های دهه آخر صفر و برابر تدابیر صورت گرفته، هفته ناجا در امسال از ۱۷ مهر ماه آغاز و تا ۲۳ مهر ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به روز شمار برنامه‌های هفته ناجا، افزود:اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم محوری از اهم رویکرد‌های این هفته خواهد بود.

معاون اجتماعی انتظامی مازندران گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی و حمایت خوب اصحاب رسانه از اجرای برنامه‌های هفته ناجا از نقاط قوت این هفته است.

او افزود: با تعاملات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بیش از ۴۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی، فیلم‌های پلیسی و پیام‌های آموزشی از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش خواهد شد.

سرهنگ ساداتی در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران مازندران که همراه و همپای پلیس می‌باشند، گفت: اصحاب رسانه همواره در کنار معاونت اجتماعی، رسالت خود را در ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت پیگیری می‌نمایند و از طریق انعکاس خبر‌های انتظامی و ترافیکی، در جهت گیری افکار عمومی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان نقش بسزایی دارند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.