فرمانده انتظامی مازندران بر همکاری نیروی انتظامی با کادر بهداشت و درمان در پیشگیری از بیماری کرونا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر همکاری نیروی انتظامی با کادر بهداشت و درمان در پیشگیری از بیماری کرونا اعلام آمادگی کرد.

او خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه پیشگیری و درمان بیماری کرونا در استان را مهم و قابل تقدیر دانست و افزود: با تمام تلاشی که همکاران شما و سایر دست اندر کاران در خصوص پیشگیری از سرایت این ویروس منحوس به کار بسته است.


بیشتر بخوانید


سردار میرزایی ادامه داد: همچنان شاهد افزایش و رشد صعودی مبتلایان به این بیماری هستیم و این کار همکاران شما را هر روز سخت‌تر می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اهمیت تلاش کادر درمان، گفت: برخود وظیفه دانستیم تا در اولین روز از هفته ناجا با حضور در جمع کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، همکاری و همگامی پلیس را با کادر بهداشت و درمان استان اعلام کرده و برای هرگونه همکاری در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام آمادگی کنیم..

سردار میرزایی پزشکان و پرستاران را نوک پیکان مبارزه با بیماری منحوس کرونا دانست و با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر کادر درمان، افزود: از خداوند برای کادر درمان، سلامت، قدرت، صبر و استقات به همراه عاقبت بخیری را خواستار هستیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.