مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۴ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

پرداخت نشدن وام فرزند آوری
سلام خسته نباشید از اصفهان پیام می‌دهم محبت کنید به بچه سوم وام مسکن می‌دهیم وسهام عدالت می‌دهیم چرا پس اجرای نشد. لطفا پیگیری کنید.


ارتقا و رتبه قشر بازنشسته
با سلام و تشکر، لطفا درمورد ارتقا و رتبه حقوقی که به بازنشسته لشکری و کشوری قبل از سال ۹۶ عطا گردیده ترتیبی اتخاذ که به بازنشسته بعد از سال ۹۶ هم تسری داده شود.


انشعاب آب وبرق روستایی
لطفا درمورد انشعابات آب وبرق و هزینه آن درمناطق روستایی هم رسیدگی تا از افراد و خانوار‌ها با تخفیف و کمتر دریافت شود باتشکر


گرانی زعفران در بازار
لطفا در مورد گرانی زعفران در بازار گزارشی تهیه کنید.


هزینه انشعاب برق
با سلام، لطفا درمورد دریافت هزینه انشعاب برق و نصب کنتور درمناطق روستایی که درحال حاضر زیاد می‌باشد رسیدگی و پی گیری به عمل آید با تشکر


اینترنت معلمان فعال شود
اینترنت معلمان چه زمانی فعال می‌شود؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
سلام و ممنون ازشما درمورد رسیدگی به موضوعات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
سلام ،لطفا درمورد پلاک نشدن خودروها سواری ازطریق راهور که دوتیکه بوده خدمات ارایه نشده وطبق قانون که از سال ۹۲،اجرا شده رسیدگی وپی گیری گردد فرد قبل از این قانون سوانح براثر فنی برایش باخودرو رخ داد ه واقدام به قطعه نو باهزینه نموده دراین مورد ترتیبی اتخاذ که مشکل برطرف گردد. باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
با سلام و تشکر از رسیدگی به پیام مخاطبان و انعکاس به مراجع ذیربط.
آخرین اخبار