مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۳ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

تاخیر در تحویل خودرو‌های ایران خودرو

سلام خسته نباشید، خدا قوت من ساکن استان کهگیلویه و بویر احمدهستم، بعد از یک سال و خورده‌ای در قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو برنده شدم، طبق قرارداد تحویل خودرو حداکثر ۹۰ روزه هست، الان چند روزی از تحویل خودرو‌ها گذشته، خواستم پیگیری کنید چرا هنوز تحویل ندادند در صورتی که من خودم شاهد بودم برای بعضی‌ها خیلی زودتر از ۹۰ روز تحویل دادند. باتشکر


نداشتن آب شرب مناسب در استان لرستان

سلام در روستای سرنجه زیودار واقع در استان لرستان. شهر پلدختر بخش معمولان. روستای سرنجه زیودار آب شرب مناسبی ندارند لطفا پیگیری کنید.


رسیدگی نکردن به مشکلات سیل زدگان شهید آباد آوجایت
لطفا در مورد سیل زدگان استان قزوین گزارشی تهیه کنید هنوز هیچ کمکی به ما نشده است. لطفا پیگیری کنید.


غرفه‌های بازیافت شهرداری
لطفا گزارشی در مورد غرفه‌های بازیافت شهرداری تهیه کنید اجناس مختلف رو با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی از مردم خریداری می‌کنند درحالی که از فضا و امکانات خود مردم استفاده می‌کنند به عنوان مثال کاغذ در غرفه‌های بازیافت شهرداری کیلویی ۱۳۰۰تومان و در مغازه‌های شخصی که کاغذ باطله را کیلویی ۵۰۰۰ تومان می‌خرند تازه در غرفه‌های بازیافت شهرداری پول هم نمی‌دهند کالا می‌دهند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
با سلام ، لطفا درزمینه مشکلات وکمبود هاو آب شرب مناطق روستایی هم پی گیری ورسیدگی گردد. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
سلام ،لطفا درمورد شلوغی مراکز پلاک خودرو هم رسیدگی شود .
آخرین اخبار