رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۳ عملیات امدادی و اطفاء حریق طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۳ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش نیرو‌های عملیاتی اشاره کرد و گفت: حریق منزل مسکونی در منطقه پردیس خیابان گلاب ۳ و یک دستگاه پراید در منطقه پردیس خیابان گلدسته انتهای خیابان کاوه ۳ اطفاء شدند.

او مهار آتش سوزی در منازل مسکونی در بلوار مهاجرین خیابان مهرگان به علت نشت گاز پیک نیک، منطقه امانیه خیابان سقراط غربی به علت اتصال جعبه تقسیم برق و در شرکت لوله سازی به علت مقداری پلاستیک بر اثر برش کاری دستگاه کوره مذاب در مسیر ملاشیه را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی دیروز برشمرد.

قنبری اظهار داشت: اطفاء حریق انبار سوپرمارکت در منطقه زیتون کارمندی میدان سنگر، کانکس درون کارگاه ضایعاتی در مسیر حدفاصل سه راه تپه به سمت پلیس راه برومی، اتاق ناحیه شهرداری در کوی نفت جنب پارک ولایت به علت بی احتیاطی و روشن ماندن پیک نیک، نیزار در منطقه بهارستان خیابان خلیج فارس یک و جنب دکل‌های برق در کوی سیاحی جنب پارک ثامن و پایه برق در منطقه کیانپارس خیابان میهن با تلاش آتش نشانان مهار شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان با اعزام به منطقه کیانپارس خیابان ۱۲ غربی، یک شخص بیمار و در منطقه فاز ۲ پادادشهر خیابان ۸ یک پیرزن ۸۵ ساله بیمار را که درون منزل مسکونی محبوس شده بودند خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.