معاون مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: کرسی ملی تلاوت رضوی با هدف استماع کلام وحی، در جوار مزار شهید حججی در نجف آباد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد مقومی معاون مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: پس از تاکید مقام معظم رهبری بر استماع کلام وحی در دیدار با جامعه قرآنی، آستان قدس رضوی اقدام به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن با رنگ و بوی رضوی کرد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از دوره قبلی کرسی تلاوت رضوی که در کنار مزار شهید سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی برگزار شد با برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا این بار همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در پایتخت شهدای کشور و در کنار مزار شهید حججی کرسی تلاوت رضوی را برگزار کنیم.

معاون مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۱۲۰۰ نفر از خادم یاران شهرستان نجف آباد در قالب ۸ کمیته به صورت منسجم در حال آماده سازی فضای برگزاری این رویداد هستند.

وی افزود: قرائت قرآن توسط قاریان شهرستانی، استانی و کشوری، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)جمع خوانی، تواشیح و پرچم گردانی حرم مطهر رضوی با حضور خادمان حرم امام ضا (ع) از جمله برنامه های شاخص کرسی تلاوت رضوی است.

مقومی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متنوع با موضوع پوسترهای قرآنی، فروش آثار قرآنی، معرفی و ارائه فعالیت های قرآنی انجام شده در نجف آباد، طرح واکسیناسیون و چند برنامه جانبی دیگر از جمله اقداماتی است که در کنار این برنامه انجام می‌شود.

کرسی تلاوت رضوی شهرستان نجف آباد، (پنجشنبه- ۱۵مهرماه) در یادمان شهدای این شهرستان از ساعت ۱۶ برگزار می شود. این برنامه به صورت مستقیم از شبکه های قرآن، شما و شبکه اصفهان پخش می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.