شیوه‌نامه‌های جدید بهداشتی برای آرامستان‌های قم ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس ذاکریان،معاون خدمات شهری شهرداری قم امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آرامستان‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: خوشبختانه در هفته گذشته  جلسه‌ای در این زمینه  با حضور برخی مسئولان از جمله فرماندار قم برگزار و تصمیماتی گرفته شد.

او اضافه کرد: اصل اقناع‌سازی حداکثری مردم برای تجمع نکردن در آرامستان‌ها به عنوان رویکرد اصلی شهرداری با راهکار‌هایی مانند اطلاع‌رسانی عمومی در سطح شهر و آرامستان‌ها پیگیری و دنبال می‌شود. 

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: بر اساس تصمیم‌هایی جدید در استان مراسم تشییع در آرامستان‌های قم نباید بیش از ۴۵ دقیقه طول بکشد و افراد حاضر در مراسم نیز نباید بیش از ۷۰ نفر باشند.

او  درباره ضمانت اجرایی این تصمیمات گفت: مقرر شد تا از خانواده متوفیان تعهدی برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسم تشییع گرفته شود.

ذاکریان عنوان کرد: آخرین آمار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آرامستان‌های قم بیانگر آن است که خوشبختانه روند این رعایت‌ها صعودی است که امیدواریم تداوم یابد.

او از همه  همشهریان درخواست کرد با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی مسئولان را در مبارزه میدانی با کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار