رحمانی گفت: امسال در پویش خانه حضرت رضا (ع) به مدت ۵۰ روز، هر عصر با هزینه کرد و مدیحه سرایی خادمیاران، میهمان خانه نیازمندان شدیم.

حسین رحمانی، مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: خادمیاران و یاران رضوی به عشق مولایمان در سراسر سال علاوه بر کمک به نیازمندان در زمینه‌های مختلف، هر ساله طی ۱۰ روز آخر ماه صفر بویژه به منظور گرامیداشت شهادت امام رضا (ع) برنامه‌هایی را تدارک می‌بینند.

او با اشاره به اینکه ۵۰ روز میهمان نیازمندان کرمانی بودیم، افزود: امسال در پویش خانه حضرت رضا (ع) بعد از دهه دوم ماه محرم تا آخر ماه صفر، هر عصر با هزینه کرد و مدیحه سرایی خادمیاران، میهمان خانه نیازمندان می‌شدیم تا بتوانیم با ذکر نام امام رئوف امام رضا (ع)، خانه هایشان را عطر افشانی کنیم.

رحمانی به سایر کار‌ها و خدمات انجام داده شده در این ایام اشاره و بیان کرد: دیشب به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام رضا (ع) پس از برپایی موکب الرضا و برگزاری مراسم و مدیحه سرایی در محیط باز مدرسه اسلام کیش کرمان، با پذیرایی و توزیع بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم از میهمانان دعوت شده، میزبانی کردیم.

او گفت: همچنین در روز شهادت امام رئوف (ع) تعداد ۲۵۰ بسته غذایی، هر کدام به ارزش ریالی ۴۰۰ هزار تومان شامل: برنج، قند، عدس، لپه، رب گوجه، ماکارونی، روغن مایع، یک کیلوگرم گوشت گوسفندی و تعدادی ماسک، بین نیازمندان متضرر از کرونا که از قبل شناسایی شده اند، توزیع و پخش می کنیم.

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان، به توزیع ۵۰ بسته غذایی کرونایی در بین بیماران اشاره کرد و گفت: هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به منظور کمک و شفای بیماران کرونایی توزیع شده است.

رحمانی عنوان کرد: با شعار همه خادم الرضا (ع) هستیم درصدد سرکشی به آسایشگاه جانبازان در روز شهادت امام رضا (ع)  هستیم و همچنین در نظر داریم، به منظور تجدید پیمان با شهدای والا مقام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عصر امروز به صورت سازمان یافته و منظم در گلزار شهدا شهر کرمان حضور بهم برسانیم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار