پیکر مطهر شهید یاوری آرام گرفت

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی گفت: پیکر مطهر شهید دانش‌آموز یزدی امروز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تشییع و در گلزار شهدای نعیم‌آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، میرشریف مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی گفت: پیکر مطهر شهید دانش‌آموز یزدی امروز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تشییع و در گلزار شهدای نعیم‌آبادو به خاک سپرده شد..

او افزود: امروز جمعی از دانش‌آموزان به نمایندگی از سایر دانش‌آموزان یزدی با خانواده این شهید والامقام دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل کردند.

میرشریف با اشاره به وداع دانش‌آموزان دختر و پسر با این شهید دانش‌آموز، افزود: این مراسم امروز همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان واقع در خیابان دهم فروردین، کوچه حنا برگزار شد.

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی اظهار داشت: امروز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان در مراسم تشییع و تدفین این لاله زهرایی  در گلزار شهدای نعیم‌آباد بود.

شهید حسن یاوری در سن ۱۵ سالگی در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسید که بعد از ۳۷ سال چشم‌انتظاری پیکر مطهرش به ایران بازگشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.