مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد در مراسم رژه موتوری داوطلبان این جمعیت گفت: در حوادث احتمالی، پشتوانه مردمی ضامن موفقیت هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم رژه موتوری داوطلبان این جمعیت که در اولین روز از هفته بزرگداشت هلال احمر برگزار شد، گفت: پشتوانه مردمی هلال احمر موفقیت‌های این نهاد را دو چندان کرده است.

حراری زاده اولویت اول هلال احمر را امداد و نجات در هنگام حوادث دانست و افزود: توانمند سازی و آموزش نیرو‌های جوان، تکمیل تجهیزات، خدمات توانبخشی و جمع آوری کمک‌های مردمی نیز از دیگر اولویت‌های این جمعیت است.

او با ابراز خوشحالی از اینکه این جمعیت مورد اقبال عموم مردم است، تصریح کرد: در حوادث احتمالی، این پشتوانه را داریم که مردم می‌توانند به ما کمک کنند.

حراری زاده با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد عمومی غیردولتی است که تمام فعالیت‌های آنان داوطلبانه و در جهت اهداف بشر دوستانه است، بیان کرد: ورودی این جمعیت، حوزه جوانان است که افراد از غنچه‌های هلال، کانون‌های دانش آموزی و کانون‌های دانشجویی و طلاب، آموزش‌های لازم را می‌بینند و بعد از آن جزو داوطلبان هلال احمر می‌شوند.

در مراسم رژه موتوری داوطلبان و کارکنان هلال احمر استان یزد، جمعی از نیرو‌ها مسیر چند کیلومتری ساختمان این ستاد تا میدان امیرچخماق را با موتور و ماشین‌های امدادی رژه رفتند و با غبارروبی و گل افشانی قبور ۸ شهید گمنام در میدان امیرچخماق به مقام شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.