رسانه‌های بین‌المللی اعلام کردند یک هواپیمای کویتی بعد از هشدار بمب‌گذاری در آن در یکی از فرودگاه‌های ترکیه به زمین نشست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الشرق الاوسط، رسانه‌های بین‌المللی اعلام کردند یک هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی الجزیره کویت بعد از هشدار بمب‌گذاری در آن در فرودگاه «ترابزون» واقع در شمال شرق ترکیه فرود اضطراری انجام داد.

منابع آگاه در ترکیه اعلام کردند این فرودگاه به صورت موقتی فرود هرگونه هواپیمای دیگر را منع کرده است تا ماموران امنیتی عملیات تحقیقاتی خود را شروع کنند.

رسانه‌های ترکیه هم گزارش کردند فرودگاه ترابزون برای بررسی هشدار بمب‌گذاری موقتا بسته شده است و اجازه هیچ پرواز و فرودی را نمی‌دهد.

همچنین هواپیمای الجزیره کویت از مسافران تخلیه شده و تیم‌های کنترل مواد منفجره عملیات خود را آغاز کرده‌اند.

این شرکت کویتی هم در حساب رسمی خود در توئیتر اعلام کرد بقیه پرواز‌ها به روال عادی بازگشته‌اند و وجود بمب در این پرواز را هم رد کرد.

شرکت الجزیره در این خصوص گفت: به دلیل سیاست شرکت مبنی بر ایمنی همه مسافران این اطلاعات بیش از حد جدی گرفته شد و به سرعت مورد بررسی قرار گرفت، اما مشخص شد این هشدار نادرست بوده است.

هواپیمایی الجزیره در ادامه افزود: با وجود نادرست بودن هشدار بمب‌گذاری ما با مقامات کویت تماس گرفته و به تمام پرواز‌های خود در سراسر کشور هشدار دادیم. با این حال وجود بمب در این پرواز یک زنگ خطر دروغین بود!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار