مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: زمین‌های غیرفعال شهرک‌های صنعتی زنجان به سرمایه گذاران جدید واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محسن عباسی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با  اشاره به اینکه برخی از سرمایه‌گذاران زمین برای احداث , واحد تولیدی دریافت کرده اند، اما اقدام عملیاتی نداشته‌اند گفت: خلع ید این زمین‌ها در حال پیگیری است تا به سرمایه گذاران جدید واگذار شود. 

محسن عباسی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در حال حاضر ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب هیئت وزیران دارد، افزود: پنج ناحیه صنعتی و ۱۶ شهرک در استان مستقر است با این وجود در بخش ناحیه صنعتی نیز سه ناحیه در حال واگذاری است.


مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۲ واحد در شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسیده است افزود: میزان اشتغال ایجاد شده قریب به ۲۱ هزار رسیده است. با این وجود تعداد ۸۴۰ واحد فعال و ۱۹۲ واحد در حال حاضر غیرفعال است.

عباسی افزود: برنامه‌ریزی شده تا از ۱۹۲ واحد غیر فعال در استان زنجان ۱۶۰ واحد دوباره به چرخه بازگردد. با این حال سعی بر این است تا ۳۲ واحد باقی مانده نیز با همراهی آستان قدس رضوی و بنیاد برکت دوباره تولید را از سر گیرند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.