امام جمعه ساری گفت: محصولات تولید داخلی نباید نسبت به محصولات مشابه خارجی کم کیفیت باشد، استانداردسازی تولیدات باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان به افزایش کیفیت کالا‌های داخلی و نقش مهم استاندارد اشاره کرد و گفت: وجود محصولات کم کیفیت ناشی از قصور استاندارد است و نباید محصولات تولید داخلی نسبت به محصولات مشابه خارجی کم کیفیت باشد.

او ایجاد اشتغال، جلوگیری از خروج ارز و رشد اقتصادی سه ویژگی مهم حمایت از تولید داخل بیان کرد و افزود: در صورت حمایت از تولید کنندگان داخلی کشور نیازی به ورود کالا‌های خارجی ندارد.

مازندران بالگرد و پایگاه اطفای حریق جنگل ندارد

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به سالروز کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: باید ضمن آمادگی، زمینه‌های بروز بلایا را کاهش دهیم.

او با تاکید بر جلوگیری از تخریب بستر رودخانه و ضرورت آزادسازی آن، افزود: بسیاری از آبگرفتگی‌ها به دلیل وجود موانع در بستر رودخانه‌ها است از این رو، دستگاه‌های متولی وظیفه دارند که حریم و بستر رودخانه را صیانت و حفظ کنند.

امام جمعه ساری نبود بالگرد و پایگاه امداد هوایی برای اطفای حریق جنگل‌ها را از جمله دغدغه‌ها ذکر کرد و خواستار تأمین تجهیزات لازم برای مبارزه با حریق شد.

آیت الله لائینی با اشاره به مشکلات فراروی معلولان و سالمندان از مسئولان خواست تا مشکلات این قشر را در زمینه مسکن و مناسب سازی معلولان پیگیری کنند.

نظارت بر مهد‌های کودک الزامی است

آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران روز و هفته ملی کودک و نوجوان را گرامی داشت و گفت: همه برنامه‌ها در ذهن کودک آثار تربیتی دارد و برای کودکان و نوجوانان باید برنامه ریزی درست داشته باشیم.

او با اشاره به رهابودن مهدکودک‌ها، نظارت براین مراکز را الزامی دانست و گفت: در برخی مهدها، آموزش‌هایی به فرزندان داده می‌شود که با فرهنگ اسلامی سازوگاری ندارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.