امام جمعه موقت بیرجند گفت: نیاز ضروری امروز کشور کار جهادی در همه عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است و اگر قرار باشد ضعف‌ها جبران شود تنها راه آن تلاش جهادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام مشرفی امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به جنگ نرم دشمن و ترویج فرهنگ غرب در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای گفت:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن، باید جهاد روشنگری را در دستور کار قرار داد تا حقایق برای نسل جوان و مردم روشن شود.

او به سالروز تاسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب در سال ۶۹ اشاره کرد و گفت:بیش از ۲ میلیارد مسلمان اگر با هم متحد شوند، دشمنان ما هیچ توطئه‌ای نمی‌توانند بکنند و ملت‌های مسلمان و نخبگان باید برای عظمت اسلام و مقابله با استکبار دست در دست هم دهند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهر گفت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است و مردم هم قدردان آن‌ها هستند.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به روی کارآمدن دولت سیزدهم گفت: در همین مدت کوتاه موتور‌های خاموش و نیمه خاموش دولت یکی پس از دیگری روشن شد و امید را به مردم برگرداند.

او با اشاره به اینکه بعد از روی کارآمدن دولت جدید، هماهنگی سران قوا بیشتر و مسئولان سه قوا با حضور در بین مردم به دنبال رفع مشکلات هستند گفت: نباید دولت جدید را تنها بگذاریم و تلاش کنیم انقلاب اسلامی ایران به اهداف و آرمان‌ها خود که تحقق تمدن عظیم اسلامی است برسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.