نمایشگاه توانمندی‌های اردبیل در صنایع تخصصی ساختمان گشایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: هفدهمین نمایشگاه توانمندی‌های استان در صنایع تخصصی ساختمان گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با هدف نمایش توانمندی‌های واحد‌های تولیدی استان، در محل نمایشگاه‌های بین المللی اردبیل برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت تولید کنندگان و عرصه کنندگان صنعت ساختمان از بیستم لغایت بیست و سوم مهر ماه و به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه را نمایش توانمندی‌های صنعت استان در عرصه ساختمان سازی برشمرد و افزود: برای حضور و مشارکت فعالانه واحد‌های تولیدی استان در این نمایشگاه اختصاصی، حمایت‌های لازم از واحد‌های صنعتی به عمل آمده است تا تولید کنندگان بتوانند نسبت به عرضه و نمایش محصولات تولیدی خود اقدام کنند.

اهلی اضافه کرد: بدین منظور، دو هزار مترمربع فضا برای بیش از ۵۰ غرفه اختصاص یافته است و تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان رعایت می‌شود.

او بیان کرد: شرکت‌هایی با فعالیت‌های تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، درب‌های ضد سرقت، آسانسور، کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ساعت بازدید از نمایشگاه را از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۹ شب اعلام کرد و از عموم مردم استان دعوت کرد تا از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.