استاندار کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا از حضور به موقع نیرو‌های پلیس در بحران‌های مختلف قدردانی کرد و گفت : مدیریت خوب نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف باعث شده تا از وقوع بحرانی دیگر جلوگیری شود که این موضوع بیانگر پای کار بودن ماموران پلیس و مردمی بودن آن‌هاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در طول چهار سال اخیر حوادث زیادی نظیر سیل، زلزله و کرونا چه در سطح کشور و چه استان کرمانشاه به وقوع پیوست.

او گفت : در پس هر کدام از این حوادث و بحران‌ها می‌توانست بحرانی دیگر حادث و کام مردم بیش از پیش تلخ شود، اما مدیریت جهادی نیروی انتظامی و حضور به موقع آن‌ها در صحنه مانع از این اتفاق شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در کشور، افزود: در مهار و کنترل این بحران نباید به سادگی از نقش پلیس عبور کنیم، چرا که ماموران نیروی انتظامی دوشادوش کادر درمان در میدان جهاد و ایثار حضور داشتند و توانستند نام نیکی از خود به جا بگذارند.

بازوند با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز ورد زبان مردم است و به عنوان مظهر اقتدار کشور شناخته می‌شود، افزود: آن‌ها در طول سال‌های اخیر نشان داده اند علاوه بر اینکه یک نیروی حاکمیتی هستند نیرویی مردمی و مدنی بوده و در همه حال برای رفاه و آسایش و امنیت جامعه تلاش کرده اند.

او ادامه داد: اگر امروز در جامعه یک نظم مناسب حاکم است ناشی از مردمی بودن نیروی انتظامی است که توانسته یک مهندسی اجتماعی را شکل دهد چرا که مهندسی اجتماعی شالوده امنیت کشور است و امنیت هم بستر ساز توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای به شمار می‌رود.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در مسیر توسعه حرکت می‌کند، افزود: این توسعه و پیشرانی به خاطر امنیت بسیار خوبی است که توسط نیروی انتظامی و دیگر نیرو‌های مسلح ایجاد شده است.

بازوند گفت: امروز جمهوری اسلامی به جزیره امن خاورمیانه تشکیل شده و علاوه بر امنیت مطلوبی که در سرمین جغرافیایی خود ایجاد کرده توانسته امنیت کشور‌های پیرامونی خود را هم تامین کند.

او از نیرو‌های مرزبانی نیز به نیکی یاد کرد و گفت: شاید تلاش و زحمات شبانه روزی آن‌ها کمتر در معرض دید مردم باشد، اما واقعیت امر این است آن‌ها نیز شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند که جای تقدیر ویژه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.