جمالیان از مردم استان مرکزی به خاطر مراجعه خوب به مراکز واکسیناسیون کرونا تشکر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم استان مرکزی به خاطر استقبال از تزریق واکسن کرونا و مراجعه خوب مردم به مراکز واکسیناسیون تشکر کرد.

جمالیان افزود: واکسیناسیون عمومی تنها راه قطع انتقال شیوع کرونا و پیشگیری از ورود به ششمین موج این ویروس سرکش است.

او اضافه کرد: از کلیه افراد واجد شرایطی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند درخواست داریم که با پیوستن به "پویش من واکسن میزنم" گامی در جهت مدیریت این اپیدمی بردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم خواست به سخنان غیرعلمی و غیرمنطقی برخی از کلاهبرداران که در فضای مجازی پیرامون عوارض واکسن مطرح می‌شود، توجهی نکنند.

او با اشاره به تغییر وضعیت شهرستان شازند به نارنجی اضافه کرد: تغییر رنگ یک شهر یا استان به معنی برطرف شدن خطر نیست و مردم باید در هر شرایطی به صورت کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، شهرستان شازند با بهبود شرایط از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد کرونایی تغییر رنگ داده است.

بر اساس این رنگ بندی، شهرستان‌های زرندیه، تفرش، خنداب، کمیجان و آشتیان نیز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اراک، خمین، فراهان، دلیجان، ساوه و محلات در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار