۵۶ برنامه کشوری و استانی در هفته نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی این استان با اشاره به برنامه‌های هفته پلیس در کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۵۶ برنامه پیش بینی شده در هفته نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد ۴۶ برنامه کشوری و ۱۰ برنامه استانی است.

سردار کیقباد مصطفایی به شعار امسال هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: شعار امسال ما پلیس هوشمند امنیت پایدار است این شعار برگرفته از فرمایشات رهبری معظم انقلاب و یکی از اهداف ناجا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به پلیس مقتدر در تراز جمهوری اسلامی است.

سردار مصطفایی هوشمندی پلیس در حوزه‌های تجهیزاتی و فناری را یاد آور شد و گفت: خوشبختانه پلیس هوشمند سازی را در دو حوزه تجهیزات و هم در حوزه دانش و مهارت در دستور کار قرار داده است، زیرا یک نیروی حرفه‌ای نیازمند برخورداری از تجهیزات و فناوری و کارآمدی است.

او با بیان اینکه در این هفته برنامه‌ها بر اساس برنامه‌های روز شمار است در هر روز یک شعار برگزار می‌شود گفت: امروز اجرای مراسم صبحگاه را با حضور مسئولان استانی داشتیم برپایی نمایشگاه توانمندی یگان ویژه را در مصلای یاسوج را دردستور کار خواهیم داشت.

سردار مصطفایی همچنین ویزیت رایگان، ارتباط مستقیم مردم با پلیس بر اساس نیاز مردم و نشست خبری با خبرنگاران، جلسه با نخبگان واساتید دانشگاهی دیدار با خانواده معظم شهدا برگزاری جشنواره نقاشی کودک و ترافیک، همایش تجلیل از فعالان فرهنگیاران ترافیکی وبرگزاری مسابقه نقاشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقات دوچرخه سواری فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.