رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از پروژه‌های جدید خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال در مشهد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جعفر صدیق دامغانی رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از پروژه‌های جدید خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال در مشهد بازدید کرد.

محمد جعفر صدیق دامغانی رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در بازدید از استدیو‌های خانه خلاق مشهد گفت: ماموریت اصلی پارک فاوا وارد نمودن شرکت‌های فعال حوزه ICT به بازار‌های ملی و بین المللی است و در این مسیر شبکه‌ای از پارک ها، مراکز رشد و شتاب دهنده‌ها با هدف کمک به ایجاد شرکت‌های جوان و جذب و حفظ نخبگان ایجاد شده است.

او راه اندازی پارک فاوا در مشهد را الگوی مناسبی برای کل کشور در حوزه محتوای دیجیتال خواند و افزود: مدلی که در مشهد با همکاری بخش خصوصی شکل گرفته قابل تعمیم به کل کشور است.او در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این خانه خلاق، آن را الگویی برای تیم‌های فعال در کشور دانست.

رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تولید محتوای دیجیتال را وجه تمایز پارک فاوا در مشهد با نمونه‌های مشابه در کشور خواند و ادامه داد: همه باید در جهت تولید و صادرات محتوای فاخر تلاش کنیم و این عزم جدی پارک فاواست.

در این بازدید رئیس پارک فاوای وزارت ارتباطات از برخی پروژه‌های محتوایی شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر در خانه خلاق مشهد بازدید کرد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.