آیت الله وافی گفت: دشمنان نظام به سرافرازی نیرو‌های پلیس جمهوری اسلامی ایران اقرار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ابوالقاسم وافی عضو خبرگان رهبری در استان يزد در صبحگاه پلیس استان، گفت: خدمات ارزشمند نیروی انتظامی برای همه دنیا روشن است و نیاز به توضیح و تبیین ندارد. مردم خدمات پلیس را در همه صحنه‌ها می‌بینند و قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند.

او با اشاره به خدمات ارزشمند و گسترده پلیس در برقراری نظم و امنیت، افزود: نیرو‌های پلیس در مرزها، بیابان ها، سرما، گرما و در همه موقعیت‌ها حضوری فعال دارند.

آیت الله وافی تصریح کرد: در سال‌های قبل نیروی ناجا نشان داد که نه فقط در صحنه امنیت بلکه در مسائل اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و احتکار مواد اولیه و مورد نیاز مردم نیز اقدامات خوبی داشته است.

او اظهار داشت: با تلاش و زحمات نیروی انتظامی کشفیات بسیار خوبی در زمینه قاچاق کالا و احتکار به دست آمده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند متعال به نیرو‌های پلیس عزت فراوان عطا فرموده که همه باید قدردان این نعمت باشند و منشا این عزت و آبرو را باید ارتباط خود با خداوند بدانند.

او گفت: امروز سرافرازترین نیروی پلیس دنیا، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که دشمنان نیز به این موضوع اقرار دارند.

آیت الله وافی بیان کرد: دشمنان می‌دانند که پلیسی که زیر پرچم ولایت فقیه خدمت می‌کند و پلیسی که منتسب به لشکر امام زمان (عج) است، شکست ندارد.

او گفت: ناجا در راه برقراری امنیت کشور شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم نظام کرده است و همه مسئولان کشور باید قدردان زحمات نیروی انتظامی باشند.

آیت الله وافی گفت: از زحمات نیرو‌های پلیس و خانواده‌های آنان قدردانی می‌کنم و نیروی ناجا با رفتار، عمل وتوصیه‌های خود الگوی جامعه اسلامی و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.