رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تا امروز یک هزار و ۳۰۰ دز واکسن کرونا در اتوبوس آمبولانس همدان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر حبیب الله معصومی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه در این اتوبوس آمبولانس ظرفیت تزریق روزانه ۳۰۰ دز واکسن وجود دارد گفت: تا امروز یک هزار و ۳۰۰ دز واکسن در این اتوبوس آمبولانس تزریق شده و ۵ نفر از همکاران ما خارج از شیفت موظف کاری خود در این اتوبوس آمبولانس ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: ۲نفر از همکاران در موضوع تزریق واکسن همکاری می‌کنند و ۲ نفر دیگر مسئول ثبت‌نام و پذیرش هستند و یک نفر مسئول انتظامات و نظم‌دهی به حضور افراد است که از امروز یک پرستار هم به این افراد اضافه شده تا شرایط تزریق واکسن برای خانم‌ها نیز فراهم شود.

او بیان کرد: از روز گذشته، با ایجاد فضایی مناسب در قسمت عقب اتوبوس امکان تزریق واکسن برای خانم‌ها نیز ایجاد شده‌است و در این اتوبوس امکاناتی نظیر یخچال و شیرآب برای شستشوی دست نیز منظور شده است و مجموعه‌ای کامل برای تزریق واکسن فراهم آورده‌ایم.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار