حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در تعطیلات پایانی ماه صفر امسال، به بیش از یک‌میلیون و ۲۲۹ هزار مورد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید خلیلی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان در تعطیلات پایانی ماه صفر امسال به بیش از یک‌میلیون و ۲۲۹ هزار مورد رسید که در مقایسه با تعطیلات مشابه پارسال، ۱۰ درصد افزایش یافت.

او افزود: در تعطیلات پایانی ماه صفر امسال، ۱۴۱ هزار و ۳۰۹ مورد تردد در ورودی‌های چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید که با توجه به آمار پارسال در تعطیلات پایانی ماه صفر، این حجم تردد با افزایشی ۲۲ درصدی روبه‌رو شد.


بیشتر بخوانید


خلیلی اضافه کرد: آمار تردد خروجی استان نیز در تعطیلات هفته گذشته به رقم ۱۳۶ هزار مورد نزدیک شد و آمار‌ها در این بخش نیز افزایش ۱۸.۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

او اظهار داشت: با وجود افزایش حجم تردد‌های ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری در تعطیلات اخیر، مجموع تردد‌های به ثبت رسیده در بازه زمانی سه‌شنبه تا جمعه هفته گذشته «۱۳ تا ۱۶ مهر» نسبت به مدت زمان مشابه هفته ما قبل آن «ششم تا ۹ مهر» حدود دو درصد کاهش داشته است.

خلیلی تصریح کرد: عمده نوسانات جابه‌جایی خودرو‌ها در استان در روز‌های سه‌شنبه تا جمعه هفته گذشته مربوط به افزایش پنج درصدی تردد‌های ورودی است.

او ادامه داد: چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و دو هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.