اخیرا به دنبال برخی اطلاعات منتشر شده، جزئیات جدیدی از MacBook Pro 2021 فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، انتظار می‌رود که اپل MacBook Pro را در ماه اکتبر عرضه کند.

"پس از اولین رویداد پاییز، اپل در حال برگزاری رویدادی با محوریت Mac در ماه آینده است، جایی که MacBook Pro جدید را با تراشه سیلیکون اپل سریعتر" M۱X "، طراحی به روز و فناوری صفحه نمایش بهبود یافته معرفی می‌کند. اپل سال گذشته رویداد Mac خود را در ماه نوامبر برگزار کرد، اما در گذشته، رویداد‌های Mac را در ماه اکتبر برگزار کرده بود. تا کنون، اطلاعات دقیقی در مورد اینکه آیا اپل به بازه زمانی نوامبر یا اکتبر خود برای امسال پایبند خواهد بود، در دسترس نیست."

در حال حاضر سؤال این نیست که این محصول چه زمانی راه اندازی می‌شود یا چه زمانی عرضه می‌شود، بلکه موضوع این است چه تعداد از آن‌ها در چند هفته اول در دسترس قرار می‎گیرد.  انتظار می‎رود که اپل رویکردی دو جانبه در مورد مدیریت توزیع داشته باشد. اولین مورد این است که لپ تاپ‌های جدید را کشور به کشور عرضه کند. بدین ترتیب احتمالا ایالات متحده و بریتانیا در موج اول گنجانده شده‌اند.

MacBook Pro 2021

و دومین مورد، محدودیت در دسترس بودن برخی از لپ تاپ‌های با مشخصات بالاتر که دارای حافظه بیشتر و فضای ذخیره سازی بیشتر هستند است. هنگامی که سفارش در فروشگاه‎های اپل آغاز می‌شود، انتظار داشته باشید که مدت زمان خرید این مدل‌ها به سرعت افزایش یابد."

به تازگی یک نمونه اولیه از مک بوک پرو 2021 لو رفته است که وجود این مدل را به طور رسمی تایید می‌کند. به علاوه، براساس گزارشات منتشرشده شناسه این محصول DVT-X88102C است. همچنین گفته می‎شود مک بوک پرو 2021 مجهز به حافظه رم 32 گیگابایتی است و حافظه داخلی نیز به 2 ترابایت ارتقا داده می‎شود.

MacBook Pro 2021

درمورد تراشه M1X باید گفت که احتمالا از یک پردازنده ده هسته‌ای متشکل از 8 هسته قدرتمند و 2 هسته کم مصرف تشکیل می‎شود. همچنین واحد گرافیکی این تراشه یک پردازنده گرافیکی 16 یا 32 هسته‌ای خواهد بود. گفتنی است تراشه M1X از حافظه رم تا 64 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند. 

بنا به برخی شایعات منتشرشده، مک بوک پرو 2021 احتمالا با دو مدل نمایشگر 14 و 16 اینچی عرضه می‎شود. مجهز بودن به درگاه HDMI، محفظه کارت‌خوان کارت حافظهSD نیز از دیگر ویژگی های این لپ‌تاپ  است 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.