شرکت اپل احتمالا برای گوشی نسل آینده خودش یعنی iPhone Fold برنامه های شگفت انگیزی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیا تایمز، احتمالا اپل می‌خواهد در آینده از صفحه نمایشگر سرتاسری در آیفون‌های خود استفاده کند. این اختراع جدید اپل با نام "دستگاه الکترونیکی با دور صفحه نمایش" ثبت شده است. ایده اپل برای این نوع نمایشگر، اولین اختراع ثبت شده در این زمینه نیست به همین خاطر جهت عقب نماندن از رقبا، طراحی و اجرای این ایده به دقت و ظرافت فوق‌‎العاده‌ای نیاز دارد. این شرکت که از بزرگ‌‎ترین غول‌های فناوری به حساب می‌آید، ثبت اختراع‌های خود را در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به سرانجام رساند.

صفحه نمایش سرتاسری اپل

 جزئیات صفحه نمایش جدید اپل

این دستگاه هوشمند دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر خواهد بود که مثل سایر نمایشگرها توسط یک گلس محافظت می‌شود و قابلیت اجرای تصاویر منتخب توسط کاربر را در تمام نقاط خود دارد. طبق مطالب منتشر شده راجع‌ به این نوآوری، آیفون فولد فقط یک نمایشگر انعطاف پذیر ندارد و نمایشگر دوم برای ارائه محتوای بصری با نمایشگر اول تعامل دارد.

درباره‌ی روش مونتاژ این محصول، گفته شده که این مراحل طی خواهد شد: دریافت یک محفظه شفاف، شکل دادن به یک صفحه نمایش منعطف برای مطابقت با سطح مقطع محفظه شفاف، قرار دادن صفحه نمایش انعطاف پذیر در محفظه شفاف.

پس از نصب، صفحه نمایش انعطاف پذیر به شکل اولیه باز می‌گردد که باعث می‌شود قسمتی از صفحه نمایش انعطاف پذیر به سطح داخلی محفظه شفاف فشار بیاورد. این روش همچنین شامل عملیات محصور کردن نمایشگر انعطاف پذیر قرار داده شده در محفظه است. انتظار می‌رود دستگاه ‌هایی که با این سبک جدید صفحه نمایشگر ارائه می‌شوند، رکورد فروش شرکت‌های رقیب را بشکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار