پور خلف اظهارات مدیر کل بندر خرمشهر درباره پرداخت نکردن بدهی‌ این اداره کل به شهرداری را غیر قابل پذیرش خواند و خواهان تمکین از قانون شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، عبدالنبی پور خلف رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر، در صحن علنی شورای شهر، به مصاحبه مدیر کل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر در شبکه آبادان و نپذیرفتن بدهی ۴۶ میلیاردی بندر به شهرداری خرمشهر در این برنامه اشاره کرد و گفت: آقای اسعدی مدیرکل اداره بندر خرمشهر بدهی ۴۶ میلیارد تومانی را تنها یک ادا می‌داند در حالی که به موجب رای قطعی صادره از کمیسیون ماده ۷۷ این اداره محکوم به پرداخت این بدهی به شهرداری خرمشهر است.

او ادامه داد: شخص مدیرکل بندر در تمام جلسات رسیدگی به پرونده حاضر بوده و فرصت دفاع و ارائه مستندات را هم داشته است، اما به علت اینکه پرداخت این عوارض حق قانونی مردم خرمشهر است دفاعی نداشته و ندارد.

بنا به گفته رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر، اسعدی مدیرکل بندر خرمشهر ادعای صدور رای اشتباه از سوی قاضی را داشته است. او خطاب به مدیر کل بندر خرمشهر اظهار کرد: آقای اسعدی خود در حضور فرماندار، فرمانده سپاه، امام جمعه و سرپرست شهرداری بر این نکته تاکید داشتید که قاضی اشتباه کرده است. شما در چه جایگاهی هستید که قضات را زیر سوال می‌برید؟ آیا شما فراتر از قانون هستید؟

او این نکته را گوشزد کرد که این ادعای مطرح شده از سوی اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر مصداق تهمت و قابل پیگرد قانونی است.

پور خلف، مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر را به تعامل و همکاری دعوت کرد و افزود: مدیرکل بندر خرمشهر در حضور مسئولان تراز اول شهرستان گفت که ۱۰ میلیارد تومان را می‌دهم و باید امضا شود که  شهرداری هیچ مطالبه‌ای از اداره بندر نخواهد داشت. آیا این عدالت است؟

او با بیان اینکه مدیر کل بندر خرمشهر در پخش زنده تلویزیونی ادعا کرد که بندر خرمشهر نزدیک به ۸۵ میلیون دلار در پنج ماه گذشته سود داشته است، افزود: شورای شهر خرمشهر اعلام می‌کند از حق شهرداری و خرمشهر دفاع می‌کنیم و در برابر هر کس بخواهد سخنی غیر قانونی بزند مقابله خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر به عملکرد اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: دیوار همجوار اداره بندر خرمشهر پر از علفزار و نیزار بود که حتی دیوار بندر هم قابل تشخیص نبود، مدیر کل اداره بندر خرمشهر از عمل به کدام مسئولیت اجتماعی صحبت می‌کند وقنی مناطق همجوارش همچون روستا‌های سرحانیه، صددستگاه، دوربند شرقی و غربی در شرایط نابسامانی هستند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.