رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های امدادی و مهار آتش سوزی طی دیروز را ۱۰ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: برخورد ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ و پژو پارس در مسیر حد فاصل چهارشیر به سمت میدان پنج نخل حادثه ساز شد و آتش نشانان با انجام عملیات نجات ۲ مصدوم پژو پارس را از اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او با اشاره به مهار آتش سوزی بر روی پشت بام مغازه تجاری در منطقه سپیدار خیابان ۳۴ و کنتور برق منزل مسکونی در منطقه زرگان خیابان ۲ شهرداری با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و افزود: آتش نشانان در حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مسیر بلوار قدس نبش شیخ بها، ایمن سازی لازم را انجام دادند و خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

قنبری با اشاره به مسمومیت ۵ عضو یک خانواده در منطقه آخرآسفالت خیابان ۴ فرعی خسروی به علت نشت گاز منوکسید کربن از آبگرمکن بدون دودکش و نصب غیر اصولی در آشپزخانه ساختمان مسکونی بیان داشت: آتش نشانان با اعزام به منطقه گلستان مسیر بلوار را به علت افتادن و جابجایی گاردریل در وسط جاده ایمن سازی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان ادامه داد: آتش نشانان در حادثه نشت گاز مجتمع مسکونی در منطقه باهنر بهاران یک ساکنان مجتمع را خارج و با عوامل ۱۹۴ در رفع نشتی گاز همکاری کردند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق فرهنگ شهر، زیتون کارمندی، کوی ملت ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.